RSS

Saturday, September 26, 2009

Raya yang best...2009~



Selamat Hari Raya diucapkan pada semua umat Islam di Malaysia..Semoga Raya ini membawa makna dalam kehidupan anda semua..Insyaallah

Raya tahun ni rasanya raya yang paling best sebabny buat petama kalinya aku ada gamba family hehehe..Walaupun raya pertama degan raya kedua aku demam tapi tetap raya yang paling best..^^




Raya pertama pergi rumah nenek aku, lepas tu yang paling best dekat kampung Senggarang. Situ ada ramai oran yang membesarkan aku walaupun sekejap tapi kat situlah tempat paling aman. Ada nyai MAR, nyai..tapi yai dah tak ade..tapi tim ni x de gamba dlm kamera aku la...hrmmm


Ditamba pula setiap hari family aku buat rumah terbuka melengkapkan pakej aku untuk sakit perut sebab entah kenapa time aku nk isi perutlah time tu aku akan sakit. Paling menyedihkan bila sakit time nak layan tetamu. Tapi tak ape...aku gembira bila tengok semua orang hepi je...Hari ni, rumah terbuka keluarga sebelah bapa aku..Best yang tak terkira sebabnye aku jarang dapat kumpul semua.



ni gamba depan rumah mak cik aku..^^

0 comments: